Loading

Dr. Öğr. Üyesi

Burçak BAŞAK YİĞİT

Sakarya Meslek Yüksekokulu

Toptan ve Perakende Satış Bölümü

İletişim

bbasak@subu.edu.tr

Güncellenme Tarihi : 01-04-2025 13:32

ULUSLARARASI :
1
A study of factors influencing consumers’ willingness to purchase functional foods (protein enriched milk): The moderating effect of consumer innovativeness
İNAL MERT, BAŞAK YİĞİT BURÇAK, OKUTAN SEMİH , Business and Management Studies: An International Journal, 2022
Uluslararası   Hakemli   ProQuest, EBSCO, Ulakbim TR Dizin, Crossref, EconLit, Asos İndeks, European Reference Index For The Humanities and Social Science   Özgün Makale
2
Customer Complaints about E-Commerce Sites: Content Analysis
TÜRKMEN MERVE, BAŞAK YİĞİT BURÇAK , The Eurasia Proceedings of Educational & Social Sciences, 2018
Uluslararası   Hakemli   Endekste taranmıyor   Özgün Makale
3
INTRINSIC AND EXTRINSIC MOTIVATIONS OF SOCIAL MEDIA USE: COLLEGE STUDENTS PERSPECTIVE
UĞUR NACİYE GÜLİZ, BAŞAK YİĞİT BURÇAK , The Online Journal of Quality in Higher Education, 2018
Uluslararası   Hakemli   Endekste taranmıyor   Özgün Makale
4
Social Media as an Educational Tool
UĞUR NACİYE GÜLİZ, TÜRKMEN MERVE, BAŞAK YİĞİT BURÇAK , The Eurasia Proceedings of Educational & Social Sciences, 2018
Uluslararası   Hakemli   Endekste taranmıyor   Özgün Makale
5
TÜKETİCİLERİN KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNE GÖRE GIDA TEMELLİ YAŞAM TARZI PROFİLLERİNİN BELİRLENMESİ
BAŞAK YİĞİT BURÇAK, TÜRKMEN MERVE, BORA SEMİZ BUKET , Türk Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi, 2017
Uluslararası   Hakemli   SOBIAD   Özgün Makale
6
Measurement of the impact of the personality types against consumer sentiment towards marketing
YILMAZ AYKUT, BAŞAK YİĞİT BURÇAK , International Journal of Social Sciences and Education Research, 2016
Uluslararası   Hakemli   International Scientific Indexing, OAJI- Open Academic Journals Index, SOBIAD   Özgün Makale
ÖNLİSANS :
1
Yil :2024-2025 , Dil : Türkçe , Adı : E-PERAKENDECİLİK, Saati :3
2
Yil :2024-2025 , Dil : Türkçe , Adı : MAĞAZA ATMOSFERİ VE GÖRSEL YÖNETİM, Saati :3
3
Yil :2024-2025 , Dil : Türkçe , Adı : PERAKENDECİLİĞE GİRİŞ, Saati :4
4
Yil :2024-2025 , Dil : Türkçe , Adı : TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI, Saati :2
5
Yil :2024-2025 , Dil : Türkçe , Adı : İLETİŞİM VE ETİK, Saati :3
6
Yil :2023-2024 , Dil : Türkçe , Adı : DİJİTAL OKUR YAZARLIK, Saati :2
7
Yil :2023-2024 , Dil : Türkçe , Adı : E-PERAKENDECİLİK, Saati :3
8
Yil :2023-2024 , Dil : Türkçe , Adı : MAĞAZA ATMOSFERİ VE GÖRSEL YÖNETİM, Saati :3
9
Yil :2023-2024 , Dil : Türkçe , Adı : TUTUNDURMA KARMASI UYGULAMALARI, Saati :2
10
Yil :2023-2024 , Dil : Türkçe , Adı : İLETİŞİM VE ETİK, Saati :6
11
Yil :2023-2024 , Dil : Türkçe , Adı : İLETİŞİM VE ETİK, Saati :8
BİLİMSEL KİTAP :
1
Pazarlama ve Perakendecilik: Dijital Çağın Dönüşümleri
Yazarlar : BAŞAK YİĞİT BURÇAK
2
Yapay Zeka ve Pazarlama
Yazarlar : BAŞAK YİĞİT BURÇAK
3
Emlak Pazarlaması
Yazarlar : BAŞAK YİĞİT BURÇAK
4
TÜKETİCİ TİPOLOJİLERİ
Yazarlar : BAŞAK YİĞİT BURÇAK
5
Education Research Highlights in Mathematics, Science and Technology 2018
Yazarlar : UĞUR NACİYE GÜLİZ, BAŞAK YİĞİT BURÇAK